KOULUTUS

Museoalan merkonomikoulutus

Koulutuksen tavoitteena on kehittää museoalan ammattilaisten liiketoiminnan ja talouden ymmärrystä sekä tarjota uudenlaista näkemystä myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksien hoitamiseen. Koulutus vahvistaa osaamispääomaa ja kasvattaa asiakkaiden kokemaa museoiden houkuttelevuutta. Museoalalle räätälöity koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena ja järjestetään nyt toista kertaa. Opintojen päätteeksi suoritat työelämässä arvostetun Liiketalouden perustutkinnon (Merkonomi).

Oppisopimuskoulutuksena toteutettava koulutus alkaa 14.11.2016 ja päättyy syksyllä 2017.
Merkonomi on asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaisen perustutkinto. Merkonomitutkinto sopii museon työtekijöille, jotka työskentelevät myynnin, myynnin tuen, markkinoinnin, asiakaspalvelun tai sisäisten asiakkuuksien parissa. Koulutukseen voivat osallistua myös sihteerin tehtävissä ja taloushallinnossa työskentelevät, jolloin koulutusta räätälöidään henkilökohtaisesti omaan työhön sopivaksi. Koulutuspäivät pidetään Helsingin Töölössä. Koulutus maksaa vain tutkintomaksun 58 euroa.

Ilmoittautuminen tehdään Markkinointi-instituutin verkkosivujen kautta osoitteessa https://www.markinst.fi/tutkinnot/267/liiketalouden-perustutkinto-merkonomi-museoliitto
Ilmoittaudu viimeistään 24.9.2016.

Kysy lisää merkonomiopiskelusta:

kehittämispäällikkö Kaisa Räsänen puh. 050 579 1007 kaisa.rasanen(a)markinst.fi
asiakkuuspäällikkö Saana Pasanen puh. 050 590 5603 saana.pasanen(a)markinst.fi
koulutus- ja kehittämisjohtaja Leena Tokila puh. 040 534 6232 leena.tokila(a)museoliitto.fi