MUSEOIDEN KEHITTÄMINEN
 

Vuoden museo -palkintojen markkinointiaineistot

Vuoden museo -markkinointimateriaalia esillä Turun Aboa Vetus & Ars Novassa keväällä 2016.

Vuoden museo-, Vuoden museojulkaisu- ja Vuoden museoviestintäteko -kilpailujen finalisteille tuotetaan vuosittain markkinointiaineistoja, jotka toimitetaan finalisteille kun ne on valittu.

Vuoden museo -kilpailun voittaja saa käyttää Vuoden museo -tunnusta.

Finalisteille toimitetaan sekä painettua markkinointimateriaalia että tulostettavia aineistoja museon omaan käyttöön.

Vuoden museo -palkinnosta kilpailevat saavat 30 x 100 cm kokoisia banderolleja ripustettavaksi esimerkiksi museon lipunmyyntiin ilmaisemaan finalistipaikasta Vuoden museo -kilpailussa.

Tältä sivulta on ladattavissa tekstillä "Vuoden museo 2017 -finalisti" varustetut tunnukset ja A4-kokoinen juliste sekä kaksi banneria tekstillä "Vuoden viestintäteko 2017 -finalisti". Kaikki aineistot ovat saatavilla sekä värillisinä että mustavalkoisina. Finalistimuseot voivat käyttää aineistoja vapaasti omassa markkinoinnissaan.