JÄSENILLE

Liittyminen Museokortti-kohteeksi

Tahtooko museonne liittyä Museokortti-kohteeksi?

Hienoa, että Museokortti kiinnostaa! Mikäli olette kiinnostuneet liittymään Museokortti-kohteiden iloiseen joukkoon, ennen yhteydenottoa on hyvä tutustua Museokortti-järjestelmän yleisiin sopimusehtoihin. Ehdot löytyvät sivun alalaidasta.

Sopimusehtoihin tutustumisen jälkeen, voitte olla yhteydessä Museokortin museokoordinaattoriin, joka ohjeistaa hakuprosessissa eteenpäin. Hakemus menee ensin Museokortin hallituksen kokoukseen käsiteltäväksi, jonka jälkeen hyväksytyt kohteet lisätään Museokortin määrittämän aikataulun mukaan tekniseen järjestelmään ja kohteiden kanssa sovitaan koulutuksesta ja liittymisajankohdasta. Otathan yhteyttä ajoissa, sillä liittymisprosessi voi viedä useita kuukausia.

Kortin lukulaitteet, markkinointimateriaalit ja Museokorttiin liittyvä aloituskoulutus ovat Suomen museoliiton jäsenille maksuttomia. Muille liittyminen maksaa kertakustannuksena 400 euroa + alv. Mikäli museo haluaa liittyä järjestelmään nopeutetulla aikataululla, on kertamaksu 2000 euroa + alv.

Suomen museoliiton jäsenyydestä lisää: http://www.museoliitto.fi/suomenmuseoliitto/jasenisto

Lisätietoja:
Aino-Marja Miettinen