• Blogger

MUSEO-LEHTI

Tilaa lehti – kesätarjous 29 euroa

Tuhti lukupaketti pureutuu ajankohtaisiin ilmiöihin ja näyttelyihin pintaa syvemmältä.

Lehti tarjoaa näkymiä museoiden kulissien taakse, kertoo uutuuksista, kansainvälisistä virtauksista ja tärkeistä keskustelunaiheista museokentällä. Jokaisessa lehdessä paneudutaan syvemmin ajankohtaiseen teemaan, tutustutaan näyttelyihin, taiteilijoihin sekä museoiden työntekijöihin.

Tilaa Museo-lehti nyt vain 29 euroa / 4 numeroa (kestotilaus). Kesätarjous voimassa 31.8.2018 asti. Tilaus alkaa syyskuun Museo-lehdestä 3/2018.

Saat tilaajalahjana joko toukokuun Museo-lehden 2/2018 tai I love Museums parkkikiekon.
Valitse tilaajalahja:

TILAAJA

Tilaajan nimi *

Lähiosoite *

Postinumero ja -toimipaikka *

Puhelin ja/tai sähköpostiosoite *

LASKUTUSTIEDOT

Laskutustapa *

Laskutusosoite (jos eri kuin tilaaja):

LEHDEN SAAJA

Lehdensaajan nimi (jos eri kuin tilaaja)

Lehdensaajan lähiosoite (jos eri kuin tilaaja)

Lehdensaajan postinumero ja -toimipaikka (jos eri kuin tilaaja)

Lehdensaajan sähköpostiosoite (jos eri kuin tilaaja)

Osoitetietojen käyttö suoramarkkinoinnissa:

Kestotilaus jatkuu ilman erillistä uudistamista. Ulkomaille meneviin tilauksiin tulee postituslisä. Tilauksen voi keskeyttää ennen tilauskauden loppua joko puhelimitse 044 4300 701 tai sähköpostitse museoliitto@museoliitto.fi. Mikäli lehtitilaus irtisanotaan kesken tilauskauden, veloitetaan vastaanotettujen lehtien irtonumerohinta. Lehtiä ei veloiteta, jos ilmoitat irtisanomisesta kirjallisesti kahdeksan vuorokauden kuluessa ensimmäisen lehden saatuasi. Tilaukset, osoitteenmuutokset ja peruutukset tulevat voimaan 2–4 viikon kuluessa ilmoituksen saapumisesta.

* pakollinen kenttä