Vuoden museo -palkintojen markkinointiaineistot

Vuoden museo-, Vuoden museojulkaisu- ja Vuoden viestintäteko -kilpailujen finalisteille tuotetaan vuosittain markkinointiaineistoja, jotka toimitetaan finalisteille kun ne on valittu.
Vuoden museo -kilpailun voittaja saa käyttää Vuoden museo -tunnusta.
Finalisteille toimitetaan sekä painettua markkinointimateriaalia että tulostettavia aineistoja museon omaan käyttöön.
Vuoden museo -palkinnosta kilpailevat saavat 30 x 100 cm kokoisia banderolleja ripustettavaksi esimerkiksi museon lipunmyyntiin ilmaisemaan finalistipaikasta Vuoden museo -kilpailussa.
Tältä sivulta on ladattavissa tekstillä "Vuoden museo 2022 -finalisti" varustettuja tunnuksia. Kaikki aineistot ovat saatavilla sekä värillisinä että mustavalkoisina. Finalistimuseot voivat käyttää aineistoja vapaasti omassa markkinoinnissaan.
-
Vuoden museo finalisti -logo (jpg, 189 KB)
-
Vuoden museo finalisti -logo (png, 77 KB)
-
Vuoden museo finalisti -logo (mustavalkoinen) (jpg, 128 KB)
-
Vuoden museo finalisti -logo (mustavalkoinen) (png, 78 KB)
-
Vuoden museo finalistit -logo monikossa (jpg, 190 KB)
-
Vuoden museo finalistit -logo monikossa (png, 78 KB)
-
Vuoden museo finalistit -logo monikossa (mustavalkoinen) (jpg, 129 KB)
-
Vuoden museo finalistit -logo monikossa (mustavalkoinen) (png, 79 KB)
-
Vuoden museo finalisti -logo, versio 2 (jpg, 114 KB)
-
Vuoden museo finalisti -logo, versio 2 (png, 51 KB)
-
Vuoden museo finalisti -logo, versio 2 (mustavalkoinen) (jpg, 95 KB)
-
Vuoden museo finalisti -logo, versio 2 (mustavalkoinen) (png, 52 KB)