Hae sivustolta
KOULUTUS

Liiketoiminnan ammattitutkinto 2020

Liiketoiminnan ammattitutkinto, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala

Haluatko oppia myynnistä, markkinoinnista, taloudesta ja liiketoiminnasta? Museoalalle suunnitellussa koulutuksessa tavoitteena on kehittää alan ammattilaisten liiketoiminnan ja talouden ymmärrystä sekä tarjota uudenlaista näkemystä myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksien hoitamiseen. Koulutus kehittää suoraan museon toimintaa.

Koulutus sopii museoalalla myynnin, myynnin tuen, markkinoinnin tai asiakkuuksien parissa toimiville.

Liiketoiminnan ammattitutkinto on työelämässä arvostettu, Opetushallituksen virallinen, näyttötutkinto. Siinä osaaminen näytetään omalla työpaikalla. Koulutus suoritetaan oppisopimuksella oman työn ohessa.

Sisältö ja aikataulu

Tutkinnossa voit painottaa sitä osaamista ja niitä työtehtäviä, jotka ovat sinulle tärkeitä. Teet yhdessä Stadin ao:n ja Markkinointiinstituutin asiantuntijan kanssa henkilökohtaisen suunnitelman opinnoistasi ja tutkinnon suorittamisesta.

Koulutus kestää noin vuoden. Siihen sisältyy kahdeksan lähipäivää ja etätehtäviä. Lisäksi opiskelet omaa työtäsi tehden. Työssä oppiminen on iso osa kehitystäsi itsenäisten verkko-opintojen ohella. Koulutuksen aikana suoritetaan liiketoiminnan ammattitutkinto. Koulutukseen sisältyvien harjoitusten ja tehtävien aiheet poimit omasta työstäsi museossa.

Ensimmäiset koulutuspäivät ovat 10.–11.2.2020. Koulutuspäivä alkaa 10.2.2020 klo 10.

Oppisopimuskoulutus

Liiketoiminnan ammattitutkinto on Opetushallituksen virallinen ammatillinen tutkinto, jossa tutkinnon suorittaminen ja koulutus henkilökohtaistetaan juuri sinulle sopivaksi sen perusteella, mitä jo osaat ja mitkä ovat tavoitteesi.

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, joten työskentelyä tulee olla vähintään 25 tuntia viikoittain. Osallistujan työsopimuksen tulee olla voimassa oppisopimuksen ajan eli ainakin v. 2020 loppuun asti.

Tutkinnon suoritettuasi voit hakea ammattitutkintostipendiä, joka on noin 400 euroa verotonta tuloa: www.tyollisyysrahasto.fi

Ilmoittaudu, paikkoja rajoitetusti

Hakeudu koulutukseen viimeistään 22.1.2020 osoitteessa:
Painamalla ’Syötä tietosi uutta oppisopimusta varten’ pääset täyttämään tietoja. Käyttäjätunnusta ei siis tarvita.

1. Valitse ’Tavallinen/Virkamies’ ja paina ’Jatka’.
  2. Valitse tietojen vastaanottajaksi ’Virpi Heinonen, koulutustarkastaja’.
  3. Täytä kaikki pyydetyt tiedot huolellisesti, sillä tietosi siirtyvät suoraan oppisopimusjärjestelmään.

Saana Markkola, Markkinointi-instituutti
saana.markkola@markinst.fi, p. 050 590 5603