Hae sivustolta
KOULUTUS

Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto museoalalle 16.9.2020-31.12.2021

Kehittämällä uusia palveluja ja elämyksellisyyttä varmistat paikkasi museokentän kärjessä! Hae uutta potkua toimintaan kehittämällä osaamistasi mm. tuotteistamisessa ja palvelumuotoilussa. Tule kehittämään museoalaa innovatiivisessa joukossa ja verkostoidu!

Jatkuvasti muuttuva ja kehittyvä museoalan toimintaympäristö haastaa kehittämään, monipuolistamaan ja uudistamaan tarjontaa eri asiakasryhmien tarpeet huomioon ottaen. Careerian ja Suomen museoliiton yhteistyössä suunnittelemassa koulutuksessa saat hyvät valmiudet erilaisten innovatiivisten ratkaisujen ja palveluiden luomiseen.

Tulemalla mukaan

• pystyt viemään nopeammin uusia ideoita käytäntöön
  • opit hyödyntämään asiakasnäkökulmaa tehokkaammin
  • saat kehittämistoimintaan jämäkkyyttä ja jatkuvuutta
  • verkostoidut muiden alan toimijoiden kanssa

Koulutuksen sisältö
Museoalalle rakennettu koulutuskokonaisuus tarjoaa oivan mahdollisuuden tuotekehittämiseen ja palveluinnovaatioiden luomiseen juuri sinun työssäsi. Lähtökohtana on oman organisaation toiminnan kehittäminen yhdessä muiden alan toimijoiden kanssa.
 Opiskelu on joustavaa ja voit osallistua lähiopetukseen myös verkon välityksellä.

Lue myös tutkinnon suorittaneen museoammattilaisen referenssitarina Careerian blogista: Museo palveluksessanne - entistä elämysellisempiä museokäyntejä tuotekehitystyön erikoisammattitutkinnolla.

Tutkintoon johtava valmennus sekä tutkinnon suorittaminen on mahdollista oppisopimuksella. Tällöin koulutus on osallistujalle maksuton.

Lisätiedot:
Vastuukouluttaja / Tutkintovastaava Jouni Kahila
sähköposti: Jouni.Kahila@careeria.fi

Koulutus- ja kehittämisjohtaja Pauliina Kinanen
sähköposti: pauliina.kinanen@museoliitto.fi

Hae koulutukseen 11.9.2020 mennessä Careerian verkkosivujen kautta täällä.

Ensimmäinen lähipäivä on 16.9.2020.