Museoliitto

8.2.2024

Korkeakouluharjoittelija (kokoelmat)

K.H.Renlundin museo Kokkolassa hakee korkeakouluharjoittelijaa.

Hakuaika

26.2.2024 mennessä

Sijainti

Kokkola

Työnantaja

K.H. Renlundin museo

Tule korkeakouluharjoittelijaksi K.H.Renlundin museoon Kokkolaan! Harjoittelun kesto (2 tai 3 kuukautta) ja aloitusaika ovat sovittavissa. Tarvittaessa museolla on tarjota harjoittelijalle ilmainen asunto.

Korkeakouluharjoittelija työskentelee Kokkolan keskusta-alueella sijaitsevassa Tolvmansgården Hakalaxissa. Hänen tehtäviinsä kuuluu kokoelmaesineiden luettelointia ja valokuvausta, sekä tietojen vientiä sähköiseen kokoelmahallintajärjestelmään. Harjoittelija osallistuu kokoelmapalvelut -tiimin kokouksiin ja tiimin toimintaan sovittavissa määrin.

Tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymi rekrytointi edistää hakemusten tasapuolista, osaamiseen ja pätevyyteen perustuvaa käsittelyä rekrytointiprosessin aikana. Täytä työnhakulomake normaalisti. Huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita.

Yhteydenotot mielellään sähköpostitse:

tiistaisin klo 12 – 15 kokoelma-amanuenssi Nina Axelqvist, nina.axelqvist@kokkola.fi (puh 044 7809 760)

perjantaisin klo 9 – 11 museotoimenjohtaja Joanna Kurth, joanna.kurth@kokkola.fi (puh 044 7809 574)