Museoliitto

8.2.2024

Korkeakouluharjoittelija (yleisötyö)

K.H. Renlundin museo Kokkolassa hakee korkeakouluharjoittelijaa yleisötyöhön.

Hakuaika

26.2.2024 mennessä

Sijainti

Kokkola

Työnantaja

K.H. Renlundin museo

Työsuhteen muoto

Määräaikainen

Tule korkeakouluharjoittelijaksi K.H.Renlundin museoon Kokkolaan! Harjoittelun kesto (2 tai 3 kuukautta) ja aloitusaika ovat sovittavissa. Tarvittaessa museolla on tarjota harjoittelijalle ilmainen asunto.

Korkeakouluharjoittelijan tehtäviin kuuluu valmistella Taidetestaajat -vierailujen materiaaleja sekä osallistua yleisötyön toteutukseen. K.H.Renlundin museo on valittu Taidetestaajat -vierailukohteeksi lukuvuonna 2024 – 2025. Vierailut tapahtuvat syksyllä ja kohdentuvat Roosin taloon, jolloin esillä on yläkerrassa kultakauden mestareita ja alakerrassa Leo Torpan tuokiokuvia Kokkolasta. Korkeakouluharjoittelija valmistelee kouluille suunnattua etko-tehtävämateriaalia. Lisäksi hän osallistuu tuotantotiimin kokouksiin ja toiminnan suunnitteluun, sekä tarvittaessa keskusta-alueella sijaitsevan Fredrik ja Anna Draken kodin toimintaan.

Tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymi rekrytointi edistää hakemusten tasapuolista, osaamiseen ja pätevyyteen perustuvaa käsittelyä rekrytointiprosessin aikana. Täytä työnhakulomake normaalisti. Huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita.