Museoliitto

Riisa – Suomen ortodoksinen kirkkomuseo

Palkka

2339,13–2433,28 € / kk

RIISA – Suomen ortodoksinen kirkkomuseo on Kuopiossa sijaitseva valtakunnallisesti ja kansainvälisesti merkittävä erikoismuseo. RIISAa ylläpitää Suomen ortodoksisen kirkkomuseon säätiö, joka vastaa Suomen ortodoksisen kirkon kulttuuriperinnön tallentamisesta.

Haemme RIISAan osaavaa ja oma-aloitteista suunnittelijaa vastaamaan asiakaspalvelusta, opastamisesta sekä museokauppa Pikku-Bysantista. Tehtäviin sisältyy myös osallistuminen museon markkinointiin ja viestintään sekä yleisötyöhön. Tehtävä on vakituinen ja sisältää säännöllistä lauantai- ja sunnuntaityötä. Työsuhde alkaa 20.5. tai sopimuksen mukaan.

Edellytämme tehtävään valittavalta soveltuvaa tutkintoa, rautaista kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, aktiivista ja ratkaisukeskeistä työotetta, hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista sekä kiinnostusta museomaailmaa kohtaan. Muu kielitaito, museotyökokemus ja ortodoksisuuden tuntemus luetaan eduksi.

RIISA noudattaa Suomen ortodoksisen kirkon työehtosopimusta. Tehtävä kuuluu vaativuusryhmään II (2339,13–2433,28) ja tehtäväkohtainen työaika on 36,15 h / vko. Koeaika on 6 kuukautta.

Museonjohtaja Anne Laiti (puh: 0400 148518) vastaa tehtävää koskeviin tiedusteluihin 12. ja 17.4. Vapaamuotoiset hakemukset ja cv 22.4.24 mennessä osoitteeseen anne.laiti@riisa.fi.

www.riisa.fi