21.2.2012

Ilmoittaudu Helsingin kirjamessujen museo-osastolle!

Helsingin kirjamessut järjestetään 25.10.-28.10.2012. Suomen museoliitto tarjoaa jäsenilleen mahdollisuutta osallistua museoiden yhteisosastolle 350 euron hintaan.

Osallistumismaksu kattaa paikanvuokran lisäksi kassa- ja maksuliikennekulut. Museoliitto vastaa osaston suunnittelusta, rakentamisesta, sähkö- ja siivouskuluista sekä ohjelman koordinoinnista. Messujen aikana museo-osaston hoidosta ja kirjanmyynnistä vastaavat osallistuvien museoiden edustajat yhdessä Museoliiton henkilökunnan kanssa. Museot huolehtivat omien tuotteidensa toimittamisen messuille ja sieltä pois.

Paikat Suomen museoliiton kokoamalla messuosastolla täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset 23.3. mennessä sähköpostitse eeva-liisa.taivassalo(a)museoliitto.fi tai kirjallisesti Suomen museoliittoon.

Tänä vuonna järjestetään myös Museojulkaisukilpailu, jonka loppukilpailuehdokkaat ovat esillä Helsingin kirjamessuilla. Kilpailun voittaja julkistetaan Helsingin kirjamessuilla.

Tule mukaan esittelemään museoiden julkaisutoimintaa!

Lisätietoja:
Eeva-Liisa Taivassalo