10.10.2019

Ilmoitusmyynti käynnissä: Museo-lehden talvinumero ilmestyy 5.12.

Museo-lehden lukijat haluavat tietää sekä meneillään olevista museoiden näyttelyistä että tulevasta näyttelytarjonnasta. Miksi et kertoisi niistä heille Museo-lehden näyttelyliitteessä? Vuoden viimeinen Museo-lehti ilmestyy 5.12. sopivasti joululomien alla. Silloin on aikaa viettää perheen ja ystävien parissa, vierailla museoissa sekä suunnitella museovierailuja kotipaikkakunnalla ja kotimaan matkakohteisiin.

Museo-lehdessä 4/2019 teemana on liikenne

Erikoisteemaa käsitellään lehdessä monipuolisesti ja yllättävistäkin näkökulmista. Taide arkipäivän työmatkalla ja näyttelysuositukset talveen kiinnostavat lukijoita ja kokijoita. Teema ei rajoita ilmoituksia vaan odotamme ilmoituksia kaikista näyttelyistä ja kaiken tyyppisistä museoista.

Varaa ilmoitustilaa Museo-lehdestä kätevästi netissä

Voit varata ilmoitustilaa Museo-lehden näyttelyliitteestä helposti suoraan netistä. Sähköinen varauslomake löytyy tästä. Ilmoituskoot ja -hinnat löydät myös Museo-lehden mediakortista, jonka voit tulostaa tästä.

Museo-lehden jakelu ja irtonumeromyynti

Museo-lehden tilaajina ja lukijoita ovat museoiden asiakkaat, joille lehteä markkinoidaan aktiivisesti. Muita tilaajia ovat kirjastot, oppilaitokset ja muut yhteisöt. Museoliitto tarjoaa Museo-lehden jäsenetuna Suomen museoliiton jäsenmuseoille sekä niiden henkilökunnalle.

Museo-lehti on kesäkuusta 2019 alkaen Lehtipisteen ketjumyynnissä valikoidusti mm. R-kioskeissa, Prismoissa, Sokoksissa, Akateemisissa kirjakaupoissa ja Suomalaisissa kirjakaupoissa ympäri Suomen. Lisäksi lehti on irtonumeromyynnissä useissa museokaupoissa. Katso Museo-lehden myyntipisteet tästä: https://www.museoliitto.fi/irtonumeromyynti

Tule mukaan Museo-lehden ilmoittajaksi

Kun haluat näyttelysi näkyvän museoiden asiakkaille, kerro siitä Museo-lehdessä. Kysy lisää Museo-lehden ilmoitusmyynnistä yhteistyökoordinaattori Helena Piipponen, puh 044 4300 701, helena.piipponen@museoliitto.fi.