TIEDOTTEET

Tule keskustelemaan museonjohtajien verkkoaivoriihen tuloksista Museoliiton etäaamukahville

Miltä Museoliiton palvelut vaikuttavat museonjohtajien mielestä? Miten niitä tulisi kehittää tulevaisuudessa? Museonjohtajille suunnatun kyselytutkimuksen tuloksia esitellään etäaamukahvitilaisuudessa keskiviikkona 28.9.2022 klo 9-10.

Fountain Park Oy teki elo-syyskuussa tutkimuksen, jossa selvitettiin museonjohtajien näkemyksiä Museoliiton palveluista. Samankaltainen kysely tehtiin myös Museokortin käyttäjille. Tule kuulemaan ja keskustelemaan, miltä tulokset vaikuttavat.

Kyselyn tulokset esittelee Fountain Park Oy:n CEO Janne Jauhiainen. Lisäksi mukana ovat Museoliiton toimitusjohtaja Petra Havu ja liiketoimintajohtaja Pekka Impiö. Voit halutessasi lähettää etukäteen toiveita etäaamukahvin sisällöstä osoitteeseen: tuuli.rajavuori@museoliitto.fi. Voit myös ehdottaa aiheita tulevien etäaamukahvien aiheiksi.

Aamukahville ei ole erillistä ilmoittautumista. Laita merkintä kalenteriin 28.9.2022 klo 9-10 ja tule mukaan!

Osallistumiseen ei tarvita muuta kuin kirjautuminen Zoom-huoneeseen oikeaan aikaan. Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille Museoliiton jäsenmuseoissa työskenteleville.

Linkki Zoom-huoneeseen:

Meeting ID: 829 3817 9610