20.5.2024

Business of Culture -ohjelma

Oletko kiinnostunut museosi ja johtamisesi kehittämisestä? Aalto EE tarjoaa Museoliiton jäsenille -50 % hintaan Pohjoismaiden ja Baltian kulttuurijohdolle suunnattua Business of Culture -ohjelmaa. Osallistuja voi hakea alennuksen lisäksi apurahaa.

Aika

Lokakuu 2024 – Toukokuu 2025

Alennettu osallistumismaksu: 7850 € (+ ALV 24 %)

Oletko kiinnostunut museosi ja johtamisesi kehittämisestä?

Aalto EE tarjoaa Museoliiton jäsenille -50 % hintaan Pohjoismaiden ja Baltian kulttuurijohdolle suunnattua Business of Culture -ohjelmaa. Alennus koskee seuraavaa ohjelmaa, joka alkaa lokakuussa 2024 ja päättyy toukokuussa 2025. Alennuksen lisäksi on mahdollisuus hakea myös stipendiä. Alennus myönnetään 1–2 Museoliiton jäsenelle. Tutustu kriteereihin alla.

Osallistuja voi hakea alennuksen lisäksi apurahaa. Apurahojen määrä voi vaihdella 30–50 % alennetusta hinnasta.

Alennettu osallistumismaksu: 7850 € (+ ALV 24 %)

Huomiothan, että ALV 24 % lasketaan alennetusta bruttohinnasta, 7850 €, riippumatta apurahan määrästä. ALV:n maksaa osallistuja. Alennusta haetaan osana stipendiprosessia ja siitä ilmoitetaan hakijalle henkilökohtaisesti. Lisää hakuprosessista täältä. Otathan meihin yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.

Odotamme hakijoilta:

– Vähintään viiden vuoden työkokemusta johtavissa tai ylimmän asiantuntijan tehtävissä.

– Motivaatiota kasvaa johtajana ja innostusta omaksua uusia tapoja kehittää organisaatiotaan.

– Sitoutuneisuutta alan uusille yhteistyömahdollisuuksille kulttuurin ja muiden alojen välillä.

Hakuaika ohjelmaan päättyy 14.6.2024.

Nana Salin, Direcotor, Alternative Funding and Business of Culture Program
nana.salin@aaltoee.fi