17.10.2017

Uudistuneen Museo-lehden ensimmäinen vuosi on ollut menestys!

Museo-lehden maksullisten tilausten määrä on nousussa. Tämä kertoo siitä, että lehden tilaajat ovat aidosti kiinnostuneita lehdestä ja museoista. Museoiden tarjoamat näyttelyt ja tapahtumat sekä monipuoliset palvelut ovat arjen luksusta, ja niitä käytetään yhä enemmän.

Ilmoitusmyynti Museo-lehden näyttelyliitteeseen 4/2017 on alkanut

Tarjoamme museollenne ilmoitustilaa Museo-lehdessä 4/2017 mediakortin ilmoituskokojen ja -hintojen mukaisesti. Annamme 10 % alennuksen erikoistarjouksena kaikista ilmoitushinnoista Museo-lehdestä 4/2017. Tarjous on voimassa 31.10.2017 asti. Saatte samaan hintaan näkyvyyden myös Museo-lehden verkkojulkaisussa.

Museo-lehden näyttelyliite on kävijöille tärkeä tietolähde museoiden näyttely- ja tapahtumatarjonnasta

Ilmoituksenne Museo-lehdessä saavuttaa museoiden kanta-asiakkaat ja toimii myös uusien asiakkaiden kiinnostuksen herättäjänä sekä nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

Asiakaspalaute Museo-lehden numerosta 3/2017: ”Olipa hyvä lehti! Luin yhdeltä istumalta kannesta kanteen. On vaikea valita parasta juttua monesta hyvästä, mutta jospa nyt valitsen artikkelin Ravintoloitsijana museossa. Siitä on kauan, kun viimeksi Hotelli- ja ravintolamuseossa vierailin, mutta nyt se on tehnyt vaikutuksen ja sinne pitää päästä uudestaan!”

Kansallisen mediatutkimuksen (KMT) mukaan

• 53 % saa parhaiten tietoa omasta harrastuksesta tai kiinnostuksen kohteesta alan erikoislehdestä.
  • Painettuja aikakauslehtiä lukee kuukausittain 79 % suomalaisista. Printtilehti on edelleen suosituin tapa seurata aikakauslehtien sisältöjä.

Marraskuussa ilmestyvässä Museo-lehdessä kannattaa ilmoittaa kaikista talvikauden näyttelyistä ja tapahtumista aina helmikuulle 2018 asti.

Varmista näkymisesi 31.10.2017 mennessä Museo-lehdessä 4/2017

Ole muodissa mukana ja ilmoita näyttelyistä ja tapahtumista Museo-lehdessä. Lisätietoja Helena Piipponen puh. 0444 300 701, helena.piipponen@museoliitto.fi.