Skip to content

Museoliitto

23.10.2025

Asiakaspolku ja asiakaskokemuksen kehittäminen digitaalisissa palveluissa 9.12.2025

Tämä koulutus tarjoaa katsauksen museon digitaalisen asiakaspolun elementteihin ja asiakaspolun kosketuspisteiden rooliin erinomaisessa asiakaskokemuksessa. Koulutuksessa opit, mitä tarkoittaa digitaalinen asiakaspolku ja miten se eroaa perinteisestä asiakaspolusta, vai eroaako?

Kuva: Getty Images, Unsplash.

Aika

9.12.2025 klo 9–12

Koulutuksen muoto

Webinaari, Teams

Haluatko kehittää museosi digitaalista asiakaskokemusta?

Tämä koulutus tarjoaa katsauksen museon digitaalisen asiakaspolun elementteihin ja asiakaspolun kosketuspisteiden rooliin erinomaisessa asiakaskokemuksessa. Koulutuksessa opit, mitä tarkoittaa digitaalinen asiakaspolku ja miten se eroaa perinteisestä asiakaspolusta, vai eroaako? Koulutuksessa tutustutaan asiantuntijan käytännön hyviin esimerkkeihin polkuajattelusta. Lisäksi koulutus sisältää digitaalisen palvelupolun suunnittelun työpajan, jossa asiantuntija vierailee vuorotellen osallistujien pienryhmissä ohjaamassa työskentelyä.

Suosittelemme osallistumaan koulutukseen useamman kollegan voimin samasta museosta – yhteinen osallistuminen innostaa kehittämään asioita heti oman tiimin näkökulmasta. Yhdellä osallistumismaksulla voi osallistua useampi henkilö, kun olette saman koneen äärellä.

Kouluttajana koulutuksessa toimii Strategy & Brand Design Agency Kuudes Helsingin Head of Service Design Emilia Nykänen.

Webinaaria ei tallenneta. Aineistot jaetaan osallistujille jälkikäteen pdf-muodossa.

Early Bird -hinnat voimassa 18.11.2025 saakka. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 4.12.2025.