29.1.2020

Museo-lehden irtonumeromyynti museoissa ja Lehtipisteen myyntipisteissä

Museo-lehti on ollut museokaupoissa kolmatta vuotta myynnissä ja Lehtipisteen myyntipisteissä vuoden 2019 toisesta numerosta alkaen. Museo-lehden irtonumeromyynti jatkuu Lehtipisteen myyntipisteissä ja tarjoamme myös museoille Museo-lehteä myyntiin asiakkailleen.

Museo-lehti tarjoaa laadukasta ja innostavaa sisältöä kaikille museosta ja niiden sisällöistä kiinnostuneille. Museot ovatkin parhaita paikkoja, joista uusi lukija voi löytää Museo-lehden ja innostua laajemminkin museoista.

Museo-lehden irtonumeromyyntihinta

Tarjoamme lehteä museoille ja museokaupoille sisäänostohintaan 4 euroa/kappale + voimassa oleva arvonlisävero (10 %).

Tilaa lehtiä haluamasi määrä myyntiin – lisäalennus koko vuoden tilauksista
Museo-lehteä voi tilata irtomyyntiin haluamansa määrän. Mikäli museo tilaa kerralla koko vuoden neljä numeroa myyntiin, annamme 10 % lisäalennuksen kaikkien lehtien hinnoista. Laskutamme lehdet jokaisen numeron ilmestymisen jälkeen.

Museo-lehden irtonumeroiden myyntipaikat yhteystietoineen julkaistaan Museo-lehdessä ja Museoliiton verkkosivuilla. Tuotamme museoille markkinointimateriaalia Museo-lehden myynnin tueksi.

Tilaa lehteä myyntiin 10.2.2020 mennessä sähköpostilla helena.piipponen@museoliitto.fi.

Vuoden 2020 Museo-lehtien ilmestymispäivät ovat 28.2., 22.5., 18.9. ja 4.12..

Yhteistyökoordinaattori, Museo-lehden myynti ja markkinointi

Helena Piipponen