Museoliitto

18.4.2018

Museo-lehti myyntiin museoihin

Museo-lehteä saa taas myyntiin museoihin!

Seuraava Museo-lehti ilmestyy 18.5. teemalla kulttuuriperintövuosi. Lehdessä paneudutaan kulttuuriperintöön, sen vaalimiseen, sen parissa työskentelyyn sekä kaikkeen siinä ympärillä. Teema koskettaa kaikkia museoita. Kesälehden tyyliin tutustutaan erityisesti kesämatkojen varrelle osuviin kohteisiin. Uusina juttusarjoina alkavat Lapsen kanssa museossa ja Museo-oppaan matkassa.

Mikä olisikaan parempi tilaisuus ottaa Museo-lehteä myyntiin museoon kuin kesäsesonki ja uusia lukijoita varmasti kiinnostava kulttuuriperintöteema!

Tilaa lehteä myyntiin museoosi viimeistään 2.5.2018

Voit tilata Museo-lehteä irtomyyntiin haluamasi määrän hintaan 6 euroa/kappale ja myydä lehden museossanne maksimi-irtomyyntihintaan 12 €. Hinta sisältää arvonlisäveron. Lähetämme teille veloituksetta yhden ylimääräisen lehden seilailua varten. Lehdet toimitetaan painosta suoraan ilmoittamaanne osoitteeseen.

Myyntipisteet julkaistaan näkyvästi lehdessä sekä verkkosivuilla http://www.museoliitto.fi/irtonumeromyynti.

Kysy lisää: helena.piipponen@museoliitto.fi.

Voisit olla myös kiinnostunut näistä