10.8.2022

Muutoksia Museoliiton henkilökunnassa

Museoliitossa on aloittanut viime aikoina useita uusia työntekijöitä.

Viestintä ja edunvalvonta

Juhlavuoden projektipäällikkönä on aloittanut 1.8.2022 Miisa Pulkkinen. Hän on työskennellyt aiemmin toimittajana ja viestintäpäällikkönä luovalla alalla.

Hallinto- ja tukipalvelut

Järjestökoordinaattori Heta Hedman siirtyy uuteen työpaikkaan 15.8.2022 alkaen. Museoliiton järjestökoordinaattorina aloittaa Kirsti Ruissalo 15.8.2022. Hän on työskennellyt aiemmin Museoliitossa viestintäsuunnittelijana.

FMAC / Museokortti

FMAC Oy:n ja Yhteinen perintö Oy:n toimitusjohtajana sekä Museoliitto-konsernin liiketoimintajohtajana on aloittanut 8.8.2022 Pekka Impiö. Hän on toiminut aiemmin toimitusjohtajana opetuspalveluita tarjoavan Tutorhousen toimitusjohtajana, liikkeenjohdon konsulttina Eira Oy:ssä sekä Keskuskauppakamari Palvelu Oy:n toimitusjohtajana. Pekka Impiö on koulutukseltaan filosofian maisteri Helsingin yliopistosta ja MBA Helsingin kauppakorkeakoulusta (Aalto-yliopisto).

Product owner Janne Oksanen aloittanut Museokortilla 1.8.2022. Hänellä on pitkä kokemus erilaisista kehittäjätehtävistä ja hän on toiminut esimerkiksi muun muassa projektipäällikkönä ja lead developerina. Lisäksi Museokortin parissa on aloittanut asiakaspalvelutyöntekijä Tiia Tiippana.

Koko henkilökunnan yhteystiedot löydät täältä.

Toimitusjohtaja Petra Havu
Suomen museoliitto