7.9.2016

Picture this! -konferenssin ilmoittautuminen alkaa pian

Suomen museoliitto, Kansallisgalleria ja Suomen valokuvataiteen museo järjestävät kansainvälisen konferenssin Picture this! International Conference on Photography and Videos in Museums Today 24.-25.11.2016 Helsingissä. Konferenssissa tarkastellaan valokuvauksen ja videokuvauksen roolia ja käytäntöjä museoissa tänään ja tulevaisuudessa. Konferenssin ohjelma julkistetaan ja ilmoittautuminen avataan viikon 37 alussa.

Ohjelmaluonnokseen voi tutustua konferenssin verkkosivuilla: http://www.museoliitto.fi/picturethis

Kansainvälisten ja kotimaisten huippupuheenvuorojen lisäksi konferenssi tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua kollegoiden kanssa.

Konferenssi on tarkoitettu museoiden valokuvaajille ja AV-henkilöstölle, museoammattilaisille, joiden työnkuvaan kuuluu kuvaamista, kuvia hyödyntäville henkilöille sekä kaikille, jotka ovat kiinnostuneet kuvaamisesta museokontekstissa. Konferenssin työkielenä on englanti. Osallistumismaksu on early bird 200€ (+ alv 24%)/ normaalihinta 225€ (+ alv 24%).

Lisätietoja:

Pauliina Kinanen