Museoliitto

16.4.2013

Pohjoismainen museotapaaminen Tukholmassa

Skandinaavinen museoliitto järjestää jäsenilleen Tukholmassa 28.-30.8.2013 poikkitieteellisen konferenssin, jonka teema on ’Att skapa liv’. Ohjelmaan kuuluu luentojen lisäksi myös museovierailuja Tukholmassa sekä laivamatka Birkaan, viikinkien 800-luvun kaupunkiin.

Konferenssin osallistumismaksu jäsenille on 2 000 Ruotsin kruunua, jos ilmoittautuu viimeistään 31.5.2013. Myöhemmin ilmoittautuville osallistumismaksu on 2 300 kruunua. Birkan retken hinta on 700 kruunua. Myös uudet jäsenet ovat tervetulleita Tukholmaan!

Skandinaavinen museoliitto on Tanskan, Färsaarten, Grönlannin, Islannin, Norjan, Ruotsin, Suomen ja Ahvenanmaan taide- ja kulttuurihistoriallisissa sekä luonnonhistoriallisissa museoissa työskentelevien, museoammatillisen koulutuksen saaneiden yhdyselin. Skandinaavisen museoliiton seuraava kokous on Tanskassa 2015, jolloin liitto täyttää 100 vuotta.

Lisätietoja ja jäsenanomukset: Suomen osaston puheenjohtaja Marja-Liisa Rönkkö, marja-liisa.ronkko(a)helsinki.fi ja Suomen osaston sihteeri Juha Jämbäck, juha.jamback(a)porvoonmuseo.fi

Lisätietoja, ohjelma ja ilmoittautuminen: http://www.museumsforbund.com/

Voisit olla myös kiinnostunut näistä