Museoliitto

28.5.2007

Suurlähettiläs Heikki Talvitie jatkaa Museoliiton puheenjohtajana

Suomen museoliiton 84. vuosikokous järjestettiin 23.5.2007 Valtakunnallisten museopäivien yhteydessä Kuopiossa. Vuosikokouksessa valittiin Museoliiton hallitukselle puheenjohtaja ja uudet jäsenet erovuoroisten tilalle.

Museoliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa suurlähettiläs Heikki Talvitie. Uudelleen Museoliiton hallitukseen valittiin museotoimenjohtaja Juhani Kostet, Turun maakuntamuseo ja museonjohtaja Timo Kukko, Lusto – Suomen metsämuseo, Punkaharju. Uusiksi jäseniksi valittiin Porvoon museon johtaja Merja Herranen ja Joensuun museoiden johtaja Tarja Raninen-Siiskonen.

Vanhoina jäseninä Suomen museoliitossa jatkavat museotoimenjohtaja Olli Immonen, Etelä-Karjalan museo, Lappeenranta, museotoimenjohtaja Toimi Jaatinen, Tampereen museot, Museokeskus Vapriikki, museotoimenjohtaja Unto Käyhkö, Kemin taidemuseo, museonjohtaja Kimmo Levä, Mobilia, Kangasala, museonjohtaja Laura Luostarinen, Salon taidemuseo – Veturitalli, museonjohtaja Tiina Merisalo, Helsingin kaupunginmuseo, erikoissuunnittelija Susanna Pettersson, Valtion taidemuseo, Helsinki ja yli-intendentti Juhani Terhivuo, Luonnontieteellinen keskusmuseo, Helsinki.

Voisit olla myös kiinnostunut näistä