12.5.2017

Työpaikkailmoitus: Viestintäpäällikön sijainen Suomen museoliittoon

Suomen museoliitto etsii viestintäpäällikön sijaista ajalle 1.8.2017-31.7.2018.

Suomen museoliitto ry on museoalan edunvalvonta-, koulutus- ja kehittämisjärjestö. Sen jäseniä ovat ammattimaista museotoimintaa ylläpitävät yhteisöt. Lisäksi Museoliitto omistaa Museokortti-järjestelmää ylläpitävän FMA Creations Oy:n. Museoliiton arvot ovat jäsenkeskeisyys, uteliaisuus, rohkeus ja yhteisöllisyys.

Viestintäpäällikön tehtävänä on koordinoida, kehittää ja toteuttaa Suomen museoliiton viestintää. Museoliiton viestinnän strateginen tavoite on olla museoalan kuuluvin ääni.

Työssä menestyminen edellyttää kykyä tehdä viestinnän sisältöjä. Viestintäpäällikkö vastaa muun muassa neljä kertaa vuodessa julkaistavasta Museo-lehdestä, Suomen museoliiton verkkosivuista, some-kanavista, jäsen- ja mediatiedotteista sekä viestintään liittyvistä koulutustilaisuuksista. Viestintäpäällikkö kuuluu Museoliiton viestintä- ja edunvalvontatiimiin yhdessä pääsihteerin ja tiedottajan kanssa.

Katso tarkemmat tiedot ja hakuohjeet: http://museoliitto.fi/viestintapaallikon_sijainen