VERKKOKAUPPA

Myyntituotteet / I love Museums

I love Museums -pysäköintikiekko / jääraappa

Kotimainen pysäköintikiekko (parkkikiekko), joka toimii myös jääraappana. Valkoisen pysäköintikiekon materiaali on kovamuovi. Pysäköintikiekossa on teksti "Matkalla jossain päin Suomea... Aika pysähtyä. museot.fi"
Koko 11 x 15 cm.

Hinta ja toimitusehdot: Minimitilaus 10 kpl, hinta 2,10 €/kpl. Yli 10 kpl tilaukset 1,90 €/kpl. Alv 0 %.

Huom! Ostoskori huomioi vain yhden kappaleen hinnan, mutta laskutuksessa alempi kappalehinta 1,90 € huomioidaan yli 10 kappaleen tilauksista.

I love Museums -jousiheijastin

Näppärä jousiheijastin turvaa tietäsi hämärällä ja pimeässä. Heijastin voidaan napsauttaa käden tai nilkan ympäri, ja sen voi kiinnittää myös repun tai laukun olkahihnaan.

Heijastin on CE-hyväksytty, ja se täyttää EU:n EN13356 standardin vaatimukset
Koko: 34 x 3 cm

Hinta ja toimitusehdot: Minimitilaus 10 kpl, hinta 1,80 €/kpl. Yli 10 kpl tilaukset 1,60 €/kpl. Alv 0 %.

Huom! Ostoskori huomioi vain yhden kappaleen hinnan, mutta laskutuksessa alempi kappalehinta 1,60 € huomioidaan yli 10 kappaleen tilauksista.

I love Museums -vetoketjunauha punainen

Hauska vetoketjunauha on uudenlainen avainkaulanauha, jossa on I love Museums -tunnuksella vartustettu vetkoketjun vedin. Kestävässä kaulanauhassa on papukaijaklipsi.

Hinta ja toimitusehdot: Minimitilaus 10 kpl, hinta 1,40 €/kpl. Yli 10 kpl tilaukset 1,10 €/kpl. Alv 0 %.

Huom! Ostoskori huomioi vain yhden kappaleen hinnan, mutta laskutuksessa alempi kappalehinta 1,10 € huomioidaan yli 10 kappaleen tilauksista.

I love Museums -kuulakärkikynä

Kätevä musta-valkoinen kuulakärkikynä I love Museums -tunnuksella. Kynässä on sininen neste ja kumikärki kosketunäytölle.

Hinta ja toimitusehdot: Minimitilaus 10 kpl, hinta 1,50 €/kpl. Yli 10 kpl tilaukset 1,20 €/kpl. Alv 0 %.

Huom! Ostoskori huomioi vain yhden kappaleen hinnan, mutta laskutuksessa alempi kappalehinta 1,20 € huomioidaan yli 10 kappaleen tilauksista.

I love Museums -viuhka

Valkoinen viuhka viilentää oloa kuumalla ilmalla. Kankainen viuhka on 23 cm pitkä ja siinä on mustat muoviruoteet. Mainio tuote myyntiin esim. museoiden sinkkuiltoihin. Tutustu myös viuhkan asentoihin perustuvaan elekieleen.

Hinta: 4,30 €/kpl. Yli 10 kpl:n tilauksista saat kaupan päälle 5 kpl I love Museums -pinssiä. Alv  0 %.

T-paita

T-paita I love museums -tunnuksella. T-paita on 100 % kampapuuvillaa ja siitä on saatavana naisten ja miesten mallit.
Koot: Naisten malli L (40) XL (42) Miesten malli M, L, XL
Hinta: 5 €, alv 0 %

Adressi

12 € Alv 0 %

Suomen museoliiton adressi sopii sekä onnentoivotuksiin että surunvalitteluun. Graafikko Pekka Piipon suunnittelemassa adressissa on aaltomaiset raidat: merenharmaata, oliivinvihreää, viininpunaista, taivaansinistä ja lumenvalkoista. Mukana postituskuori.

Adressin tuotolla kartutetaan Suomen museoliiton stipendirahastoja.

Museo-lahjakortti

0,40 e/kpl. Alv 0 %, minimi 20 kpl

Lahjakortti museoiden käyttöön. Museokohtaisessa kortissa on valmiiksi painettu lahjakortin kelpoisuus pääsymaksuun, mutta siihen voi myös lisätä muita vaihtoehtoja (esim. opastus, museokauppa) museon oman tarjonnan ja harkinnan mukaan. Museo-lahjakortti on lahja, jolle on käyttöä. Lahjakortissa iskulause "Museo tekee sinulle hyvää!".