Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto museoalalle 12.3.2019–30.6.2020

Kehittämällä uusia palveluja ja elämyksellisyyttä varmistat paikkasi museokentän kärjessä! Hae uutta potkua toimintaan kehittämällä osaamistasi mm. tuotteistamisessa ja palvelumuotoilussa. Tule kehittämään museoalaa innovatiivisessa joukossa ja verkostoidu!

Jatkuvasti muuttuva ja kehittyvä museoalan toimintaympäristö haastaa kehittämään, monipuolistamaan ja uudistamaan tarjontaa eri asiakasryhmien tarpeet huomioon ottaen. Careerian (ent. Edupoli) ja Suomen museoliiton yhteistyössä suunnittelemassa koulutuksessa saat hyvät valmiudet erilaisten innovatiivisten ratkaisujen ja palveluiden luomiseen.

Tulemalla mukaan

• pystyt viemään nopeammin uusia ideoita käytäntöön
  • opit hyödyntämään asiakasnäkökulmaa tehokkaammin
  • saat kehittämistoimintaan jämäkkyyttä ja jatkuvuutta
  • verkostoidut muiden alan toimijoiden kanssa

Koulutuksen sisältö

Museoalalle rakennettu koulutuskokonaisuus tarjoaa oivan mahdollisuuden tuotekehittämiseen ja palveluinnovaatioiden luomiseen juuri sinun työssäsi. Lähtökohtana on oman organisaation toiminnan kehittäminen yhdessä muiden alan toimijoiden kanssa.

Opiskelu on joustavaa ja voit osallistua lähiopetukseen myös verkon välityksellä.

Tutkintoon johtava valmennus sekä tutkinnon suorittaminen on mahdollista oppisopimuksella. Tällöin koulutus on osallistujalle maksuton.

Lisätiedot:
Koulutussuunnittelija Jouni Kahila
040 595 7629, Jouni.Kahila@careeria.fi

Koulutus- ja kehittämisjohtaja Leena Tokila
040 534 6232, leena.tokila@museoliitto.fi

Hae koulutukseen 1.3.2019 mennessä tästä.
Ensimmäinen lähipäivä on 12.3.2019.

Siirry sivun alkuun