Tilaa lehti

Museo-lehti on neljä kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti.

Lehti tarjoaa näkymiä museoiden kulissien taakse, kertoo uutuuksista, kansainvälisistä virtauksista ja mielenkiintoisista henkilöistä. Jokaisessa lehdessä paneudutaan syvemmin ajankohtaiseen teemaan, tutustutaan näyttelyihin, taiteilijoihin sekä museoiden työntekijöihin.

Kestotilaus 34 €, Määräaikaistilaus 38 €, Opiskelijan määräaikaistilaus 25 €

Tilaa MUSEO-lehti kesätarjoushintaan! Kun tilaat lehden tarjouskoodilla kesäkampanja2022, saat kestotilauksen 25 € hintaan ja määräaikaisen vuositilauksen 30 € hintaan. Tarjous koskee uusia tilauksia ja on voimassa 21.8.2022 saakka. Tilaus alkaa seuraavasta ilmestyvästä numerosta.

TILAAJA

LASKUTUSTIEDOT

Laskutustapa *

LEHDEN SAAJA

* pakollinen kenttä

Kestotilaus jatkuu ensimmäisen tilausjakson jälkeen automaattisesti voimassa olevaan kestotilaushintaan. Tilauksen voi irtisanoa joko laskutuskauden loppuun tai välittömästi ottamalla yhteyttä joko puhelimitse 044 4300 721 tai sähköpostitse museoliitto@museoliitto.fi. Mikäli lehtitilaus irtisanotaan kesken tilauskauden, veloitetaan vastaanotettujen lehtien irtonumerohinta. Tilauslaskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.

Tilaukset, osoitteenmuutokset ja peruutukset tulevat voimaan 2-4 viikon kuluessa ilmoituksen saapumisesta. Ulkomaan tilauksiin tulee 20 € postituskulut.

Kustantaja (Suomen museoliitto ry) voi käyttää tilauksen yhteydessä saatuja yhteystietoja samankaltaisten tuotteiden sähköiseen suoramarkkinointiin ja asiakasviestintään. Voit aina kieltää sähköisten suoramarkkinointi- ja asiakasviestien lähettämisen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme museoliitto@museoliitto.fi tai tilaustietojen muutoslomakkeella.

Siirry sivun alkuun