8.4.2015

Aika päivittää Museoliiton Näyttelykalenteri Museo-lehteä varten!

Suomen museoliitto ylläpitää Näyttelykalenteria jäsenmuseoidensa ajankohtaisista näyttelyistä ja tapahtumista osoitteessa www.museot.fi/nayttelykalenteri. Vuosittain kalenterista löytyy satoja näyttelyitä. Näyttelykalenterin perusteella kootaan myös Museo-lehdessä julkaistavat näyttely- ja tapahtumatiedot.

Museo-lehden numeron 2/2015 yhteydessä ilmestyy Museoiden kesänäyttelyt -ilmoitusliite. Lehti ilmestyy 15.5.2015. Kesänäyttelyt-ilmoitusliitteen kalenteri kootaan Näyttelykalenterin tietojen perusteella. Siksi toivomme museoiden päivittävän Näyttelykalenteriin touko-syyskuussa 2015 avautuvien vaihtuvien näyttelyiden sekä kesätapahtumien tiedot mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään maanantaina 27.4.2015.

Vaikka koko kesän yksityiskohtainen näyttely- ja tapahtumaohjelma ei olisikaan vielä varmistunut, kannattaa alustavatkin tiedot syöttää kalenteriin. Tietoja voi tarkentaa, lisätä ja päivittää Näyttelykalenterin verkkoversioon myöhemmin. Samalla kannattaa tarkastaa ja päivittää kaikki museon tiedot aukioloajoista lippujen hintoihin.

Suosittelemme lämpimästi myös kuvien lisäämistä näyttelytietojen yhteyteen. Muistathan myös Näyttelykalenterin englanninkielisen version!

Näyttely- ja tapahtumatietojen päivitystyökalu löytyy osoitteesta www.museot.fi/nayttelykalenteri/login

Näyttelykalenteri on Suomen museoliiton jäsenpalvelu ja avoin kaikille jäsenmuseoille.

Näyttelykalenteriin liittyviin kysymyksiin vastaa projektikoordinaattori, tiedottaja Elina Björkqvist, p. 0444 300 707, elina.bjorkqvist(a)museoliitto.fi.
Häneltä voi kysyä tarvittaessa myös unohtuneen käyttäjätunnuksen ja salasanan.