8.8.2019

EMA-palkinnot jaetaan Ljubljanassa 19.-21.9.2019

European Museum Academyn (EMA) vuosittainen konferenssi järjestetään Ljubljanassa, Sloveniassa 19.-21.9.2019. Konferenssissa julkistetaan The EMA Prize-, The Luigi Micheletti Award- ja DASA Award -palkintojen saajat sekä esitellään kaikki finalistit.

EMA kutsuu suomalaisten museoiden edustajia osallistumaan konferenssiin. Ohjelma tarjoaa katsauksen Euroopan kiinnostavimpiin museoihin. Lisätietoja ohjelmasta ja ilmoittautumisesta on koottu osoitteeseen: http://europeanmuseumacademy.eu/wp-content/uploads/2019/06/EMA-Awards-2019_Invitation.pdf

Lisäksi vielä on mahdollista osallistua yhden palkinnon hakuun. Heritage in Motion Awards -palkinnon hakuaikaa on jatkettu 15.8. asti. Uusia ilmoittautumisia toivotaan laajasti erilaisilta toimijoilta. Palkinto myönnetään kulttuuriperintöalaan liittyvälle uudelle multimediakokonaisuudelle, esimerkiksi videolle, verkkosivulle, sovellukselle tai pelille. Lisätietoja ja ilmoittautumisohjeet: https://www.heritageinmotion.eu/