8.8.2016

Haetaan osallistujaa Making Museomix -koulutukseen

Suomen museoliitto on partnerina 3-vuotisessa Creative Museum Erasmus+ -projektissa  jossa kartoitetaan ja kehitetään luovia toimintatapoja museoissa. Osana projektia järjestetään Making Museomix -koulutus, jonka tarkoitus on perehdyttää Museomix-konseptiin sekä yhteisöllisiin ja luoviin työtapoihin museokontekstissa.

Seuraava Making Museomix -koulutus järjestetään Ranskassa 10.-14.11.2016. Paikkakunta selviää myöhemmin. Museoliitto tarjoaa mahdollisuuden yhdelle kiinnostuneelle osallistua koulutukseen Creative Museum -projektin kustantamana

Edellytykset

• Pystyt matkustamaan määriteltyyn aikaan ja hoitamaan matkajärjestelyt itse – vinkkejä saa järjestäjiltä
  • Pystyt tekemään harjoittelu-, vapaaehtoistyö- tai työvaihtosopimuksen Museoliiton kanssa koulutuksen ajaksi
  • Olet valmis kertomaan Museomixistä Museoliiton tilaisuuksissa, kirjoittamaan Museoliiton P.S. -blogiin ja edesauttamaan ajatuksen leviämistä ja Museomix-yhteisön syntymistä Suomessa
  • Huom! Koulutukseen osallistujien ei edellytetä järjestävän Museomix-tapahtumaa kotimaassaan

Huomioitavaa

• Matka- ja majoituskuluja korvataan 775€ edestä, muista mahdollisista kustannuksista osallistuja vastaa itse
  • Osallistujan valinnassa etusijalla ovat Museoliiton jäsenyhteisöissä työskentelevät henkilöt
  • Ranskankielen taito on eduksi, mutta ei pakollinen

Jos olet kiinnostunut

• Varmista, että yllä olevat edellytykset täyttyvät kohdallasi
  • Kirjoita vapaamuotoinen hakemus, jossa perustelet miksi haluat osallistua koulutukseen. Liitä hakemukseen nimesi, yhteystietosi ja kerro missä museossa työskentelet.
  • Lähetä hakemus sähköpostitse 15.8. mennessä Pauliina Kinaselle, pauliina.kinanen(a)museoliitto.fi

Lisätietoja Creative Museum -projektin Making Museomix -koulutuksesta, http://creative-museum.net/museomix-association-role-in-the-creative-museum-project/

Lisätietoja Museomix-konseptista, http://www.museomix.org/en/

Lisätietoja: