19.2.2014

I love museums -tuotteet museokauppoihin

Varmista, että miljoona uutta asiakasta löytävät museokaupastanne sopivan I love Museums -tuotteen, jolla voi tunnustaa rakkautensa museoihin.

I love Museums -tuotesarjaan kuuluvat:

• Sadeviittapallo. Valkoinen muovipallo kätkee sisälleen sadeviitan. Pallon voi laittaa roikkumaan reppuun tai kassiin ja sadekuuron yllättäessä apu on lähellä. Sadeviittapallon hinta on jäsenmuseoille 3,30 e/kpl. Minimitilaus on 10 kpl.
  • T-paita I love museums -tunnuksella. T-paita on 100 % kampapuuvillaa ja siitä on saatavana naisten ja miesten mallit. Paidan hinta on Museoliiton jäsenmuseoille 9,50 e/kpl.
  • Valkoisessa avainkaulanauha on puna-musta I love museums -tunnus. Hinta on Museoliiton jäsenmuseoille 2 e/kpl. Minimitilaus on 10 kpl.

Olemme tehneet sadeviittapalloista A4-kokoisen esitteen myynnin tueksi, jonka voit tulostaa esitetelineeseen.

Tilaukset: http://museoliitto.fi/julkaisut/tilaukset