9.4.2019

Ilmoita MUSEO-lehdessä – seuraava lehti on myynnissä myös Lehtipisteen myyntipisteissä

Olet ehkä lukenutkin, että MUSEO-lehti sijoittui toiseksi aikakauslehtien Paras kansi 2018 -kilpailussa. Toinen ilouutinen on, että saamme MUSEOn seuraavasta numerosta alkaen Lehtipisteen noin 150 irtomyyntipisteeseen eri puolilla Suomea. Menestyksen kunniaksi annamme kaikille 10 % alennuksen ilmoitushinnoista kesänumeron näyttelyliitteessä!

Miksi ilmoitus MUSEO-lehden näyttelyliitteeseen?

Museoliitto teki Museo-lehden lukijakyselyn viime vuoden syksynä, ja kyselyn perusteella lukijat ovat Museo-lehteen varsin tyytyväisiä. Lähes kaikkien mielestä lehdessä on kiinnostavia ja ajankohtaisia juttuja, joista saa ideoita museovierailuille. Avoimissa vastauksissa toivottiin erityisesti enemmän juttuja näyttelyistä, ajankohtaisten näyttelyiden vinkkipalstaa ja enemmän museoiden näyttelyiden mainoksia.

Haluamme vastata palautteeseen ja siksi olemme alentaneet Museo-lehden kahden pienimmän ilmoituskoon hintoja eli 1/8 sivun ilmoitus ja teksti-ilmoitus ovat 20 € edullisempia kuin aiemmin.

Hyviä uutisia – MUSEO 2/2019 myyntiin Lehtipisteen myyntipisteisiin

Olemme saaneet MUSEO-lehden irtonumeromyyntiin Lehtipisteen ketjusisäänmyyntiin ja Museo-lehti tulee myyntiin seuraavien ketjujen valikoimiin: Akateeminen kirjakauppa, Suomalainen kirjakauppa, Sokos, Food Market ja Prisma. Myyntipisteitä on aluksi noin 150 eri puolilla Suomea. Irtonumeromyynnin kautta tavoittelemme uusia lukijoita lehdelle.

Varaa nyt ilmoitustilaa viimeistään 23.4.

Varauksen teet kätevästi sähköisellä varauslomakkeella verkossa. Mediakortista löydät hinnat ja ilmoituskoot ilmoitustasi varten. Seuraava lehti 2/2019 ilmestyy 7.6.

Mediakortissa ja varauslomakkeessa olevat paljousalennukset ovat myös käytettävissä, joten jos haluat varata loppuvuoden lehdistä ilmoitustilaa alennus kahdesta varauksesta, on 15 % ja kolmesta varauksesta 20 %. Käytä alennukset hyväksesi ja sinun ei tarvitse huolehtia varausten deadlineja, me teemme sen puolestasi.

Helena Piipponen

yhteistyökoordinaattori