15.12.2017

Miksi museot tarvitsevat Kookos-kokoelmahallintaa?

Suomen museoliiton tuottamassa Kookos-videossa kerrotaan, miten museoiden kokoelmat pysyvät järjestyksessä ja miksi se on tärkeää.

Kokoelmien järjestämiseen tarvitaan hyvä ja kattava kokoelmahallintajärjestelmä. Sellainen on Kookos-kokoelmanhallinnan ylläpitämä MuseumPlus RIA. Järjestelmän lisäksi Kookos-kokoelmahallintapalvelu sisältää jatkuvan käyttäjätuen ja riittävästi palvelintilaa.

Museoiden henkilökunta voi hyödyntää videota esitellessään kokoelmahallinnan tärkeää roolia museoiden toiminnassa vaikkapa museota hallinnoiville taustaorganisaatioille kuten kunnille ja säätiöille. Video on vapaasti käytettävissä ja ladattavissa. Videon on tehnyt Videotiiviste Oy. Tutustu Kookokseen ja inspiroidu:

Lisätiedot ja tarjouspyynnöt Kookos-kokoelmahallintapalveluista:

Koordinaattori Sampsa Heinonen