21.6.2012

Miten tavoittaa englantilaiset, ranskalaiset, saksalaiset ja venäläiset matkailijat?

Matkailun edistämiskeskuksen Culture Finland -katto-ohjelma on kerännyt kattavan linkkilistauksen englantilaisista, ranskalaisista, saksalaisista ja venäläisistä toimijoista, jotka välittävät tietoa kulttuurimatkailusta kiinnostuneille kansalaisilleen.

MEK:in linkkilistauksesta saa suorat yhteystiedot eri maiden toimijoihin, mutta myös arvion kohderyhmistä, jonka kyseinen yhteystieto erityisesti tavoittaa. Listaus on hyvä työkalu ulkomaisen markkinoinnin ja myynnin tehostamiseen kulttuurimatkailualalla.

Lisätietoja: www.mek.fi/W5/mekfi/index.nsf/(pages)/Jakelukanavia_kulttuurimatkailussa?opendocument&ind=w5/mekfi/index.nsf&np=F-30