19.12.2017

Museo-lehden uudistunut ja entistä helpompi ilmoitusten varaus nyt netissä

Museo-lehden ilmoitusmyynti on uudistettu. Nyt ilmoitustilan varaaminen Museo-lehden näyttelyliitteestä onnistuu entistäkin helpommin suoraan netistä.

Museoala on hyvässä nosteessa ja media kertoo museoiden uusista kävijäennätyksistä päivittäin. On mukava olla myönteisessä virrassa mukana. Tätä innostusta kannattaa jakaa lisää museoasiakkaille Museo-lehden sivuilla.

Museo-lehti muuttui vuoden 2017 aikana museoiden yhteiseksi asiakaslehdeksi, joka tarjoaa luettavaa kaikille museoiden palveluista kiinnostuneille – niin museoammattilaisille kuin asiakkaillekin.

Tarjoamme teille Museo-lehden näyttelyliitteen ilmoituspaikkoja varmistamaan näkyvyytenne museoalan ainoassa valtakunnallisessa printtimediassa.

Uudistuneen Museo-lehden uudistunut ja entistä helpompi ilmoitusten varaus nyt netissä

Olemme uudistaneet Museo-lehden ilmoitusmyynnin. Nyt sinun on entistä helpompi varata ilmoitustilaa Museo-lehden näyttelyliitteestä suoraan netistä. Voit varata kerralla ilmoitustilaa kaikista Museo-lehden numeroiden näyttelyliitteistä eikä sinun ei tarvitse muistaa deadlineja. Me teemme sen puolestasi. Saat myös vahvistuksen varauksestasi sähköpostiisi heti varauksen tehtyäsi.

Mikä parasta uudistuksessa?

• Uudistunut Museo-lehti tarjoaa neljä kertaa vuodessa mahdollisuuden tavoittaa museoiden asiakkaat.
  • Saat sitä suuremman alennuksen ilmoitushinnoista, mitä useammasta lehdestä varaat ilmoituksen. Voit valita sopivimman ilmoituskoon joka lehdestä.

Toistoalennukset:

• Kun varaat ilmoitustilaa Museo-lehden numeroiden jokaisesta näyttelyliitteestä, saat 25 % alennuksen ilmoitushinnoista.
  • Kun ilmoitat kolmessa Museo-lehden numeroiden näyttelyliitteessä, alennuksesi on 20 % ilmoitushinnoista.
  • Kun ilmoitat kahdessa Museo-lehden numeroiden näyttelyliitteessä, alennuksesi on 15 % ilmoitushinnoista.

Museo-lehden ilmestymisaikataulu ja teemat:

• Museo 1/2018 ilmestyy 23.2. Teema: Vuosi 1918, kevään näyttelyt ja tapahtumat
  • Museo 2/2018 ilmestyy 18.5. Teema: Kulttuuriperintövuosi, kesän näyttelyt ja tapahtumat
  • Museo 3/2018 ilmestyy 14.9. Teema: Nuoret, syksyn näyttelyt ja tapahtumat
  • Museo 4/2018 ilmestyy 30.11. Teema: Musiikki, talven näyttelyt ja tapahtumat

Varmista näkymisesi Museo-lehden näyttelyliitteessä ja varaa ilmoitustilaa koko vuodeksi tai haluamiisi numeroihin museoalan ainoassa valtakunnallisessa printtimediassa.

Museo-lehden sähköinen varauslomake löytyy tästä. Museo-lehden näyttelyliitteen mediakortti löytyy tästä.

Kysy lisää Museo-lehden ilmoitusmyynnistä: yhteistyökoordinaattori Helena Piipponen, puh 044 4300 701, helena.piipponen@museoliitto.fi