15.10.2015

Tervetuloa Museoliiton Nenäaamiaiselle 5.11. klo 9-10.30

Museoliitto kutsuu vanhat ja uudet ystävät koolle Nenäpäivän merkeissä!

Järjestämme torstaina 5.11. klo 9.00-10.30 Nenäaamiaisen, jolle toivomme osallistujia mahdollisimman laajasti kulttuurin, taiteen ja järjestöjen kentältä. Ohjelmassa on Museoliiton henkilökunnan valmistama herkullinen aamiainen, loppuvuoden parhaat museomenovinkit ja nenämäistä keskustelua hyvässä seurassa. Ilmoitathan itsesi ja ota mukaan myös kollegasi!

Aamiaisen hinnaksi olemme ajatelleet 10 euroa. Rahat menevät lyhentämättömänä Nenäpäivä-säätiön keräykseen, jolla autetaan kehitysmaiden lapsia. Halutessaan Nenäpäivä-lippaaseen voi sujauttaa muunkin summan.

Museoliiton toimisto sijaitsee Helsingin keskustassa osoitteessa Annankatu 16 B 50, 7. kerros.

Tarjoilujen suunnittelua varten toivomme ilmoittautumista viimeistään 3.11. Ilmoittautumislinkki:

Lämpimästi tervetuloa!

Terveisin,

Museoliiton Nenäjoukot
(Lisätietoja: tuuli.rajavuori(a)museoliitto.fi, puh. 0444 300 704)

Ps. Oman Nenän voi halutessaan ottaa mukaan.