Museoliitto

29.3.2021

Koti teemana MUSEO-lehdessä 2/2021

Kotimuseot ovat kesäretkien suosikkikohteita. MUSEO-lehden kesänumerossa tuodaan esiin sekä maalla että kaupungeissa sijaitsevia museoita, joissa voi kokea, miten ennen elettiin.

MUSEO-lehti 2/2021 museokorttiasiakkaille digitaalisena näköislehtenä

MUSEO-lehden kesänumero ilmestyy toukokuussa entistä suuremmalle joukolle, sillä teemme Museokortin kanssa yhteistyössä kampanjan museokorttiasiakkaille, jotka saavat MUSEO-lehden 2/2021 digitaalisen näköislehden lukuoikeuden kuukaudeksi.

MUSEO-lehti on ilmestynyt printtiversion lisäksi myös digitaalisena näköislehtenä numerosta 2/2020 lähtien Lehtiluukku-palvelussa. Palvelun kautta lehti on entistä helpommin saavutettavissa ajasta ja paikasta riippumatta. Nyt jos koskaan kannattaa kertoa museonne sekä digitaalisista että kivijalassa olevista näyttelyistä ja palveluista MUSEO-lehdessä.

Varaa ilmoitustilaa kesän MUSEO-lehdestä

Mielenkiintoiset näyttelyt, museoiden oheispalvelut, kahvilat ja museokaupat tarjoavat viihtymistä, aikaa ajatuksille ja oivalluksen iloa – arjen luksusta. Kerro MUSEO-lehden näyttelyliitteessä mitä teidän museonne voi tarjota museoiden avaamista odottaville kävijöille. MUSEO 2/2021 ilmestyy 21.5.

Varaa ilmoitustilaa MUSEO-lehden näyttelyliitteestä helposti sähköisesti. Ilmoitustilaa voi varata kerralla kaikista MUSEO-lehden näyttelyliitteistä, jolloin sinun ei tarvitse muistaa deadlineja. MUSEO-lehden mediakortista löydät ilmoitusten koot ja hinnat.

MUSEO-lehdessä ilmoituksenne tulee nähdyksi

Lukijat kertovat: ”Aivan uskomattoman mielenkiintoinen lehti, joka saisi tulla useamminkin. Luen kannesta kanteen.’

Tule mukaan! Varaa ilmoitustilaa MUSEO-lehdestä 2/2021 15.4.2021 mennessä. Kysy myös MUSEO-lehden toistoalennuksista.

Lisätiedot:
yhteistyökoordinaattori Helena Piipponen
helena.piipponen@museoliitto.fi

Voisit olla myös kiinnostunut näistä