Museoliitto

1.3.2011

Muista maaliskuussa: Museoviikon ohjelmatiedot ja kirjamessuilmoittautuminen

Museoviikon verkkosivut avataan huhtikuun puolivälissä. Ohjelmatiedot tulee ilmoittaa 29.3. mennessä. Helsingin kirjamessuille puolestaan tulee ilmoittautua 22.3. mennessä.

Vuonna 2011 Museoviikkoa vietetään 16.-22.5. Kansainvälisen museopäivän teema 18.5. on Museums and memory. Museoiden yötä Museoliitto suosittelee vietettävän Suomessa perjantaina 20.5.

Museoviikon teemana Suomessa on Muistitalkoot. Museoviikon ohjelmatiedot tulee ilmoittaa 29.3. mennessä näyttelykalenteriin osoitteessa museot.fi/nayttelykalenteri/login. Museoviikon 2011 verkkosivut avataan huhtikuun puolivälissä osoitteessa www.museoviikko.fi. Museoviikon tietoja on mahdollista päivittää tapahtuman alkuun saakka.

Helsingin kirjamessut järjestetään 27.-30.10. Tänä vuonna kirjamessujen teemamaana on Viro. Suomen museoliitto tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden osallistua museoiden yhteisosastolle 350 euron hintaan. Osallistumismaksu kattaa paikanvuokran lisäksi kassa- ja maksuliikennekulut. Museoliitto vastaa osaston suunnittelusta, rakentamisesta, sähkö- ja siivouskuluista sekä ohjelman koordinoinnista.

Paikat messuosastolle täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset tulee toimittaa 22.3. mennessä kirjallisesti Suomen museoliittoon tai sähköpostitse osoitteella eeva-liisa.taivassalo@museoliitto.fi.

Lisätietoja molemmista tapahtumista:
projektisuunnittelija Eeva-Liisa Taivassalo
eeva-liisa.taivassalo@museoliitto.fi
p. (09) 5841 1726

Voisit olla myös kiinnostunut näistä