16.12.2010

Museoliiton näyttelykalenterin päivitys

Suomen museoliitto ylläpitää näyttelykalenteria jäsenmuseoidensa tulevista näyttelyistä ja tapahtumista osoitteessa www.museot.fi/nayttelykalenteri. Vuosittain kalenterista löytyy satoja näyttelyitä. Muistathan päivittää museonne näyttelytiedot vuoden 2011 osalta mahdollisimman pian! Ennen joulua tehdyt päivitykset pääsevät mukaan medialle laadittavaan, tammikuussa julkaistavaan kuukausittaiseen pdf-kalenteriin ja koosteeseen museovuoden kiinnostavimmista näyttelyistä ja tapahtumista.

Näyttelykalenteri ja Museohaku ovat Museoliiton verkkosivujen suosituimmat osiot. Museoliiton keräämää aineistoa museoista ja niiden järjestämistä tapahtumista jaetaan myös ulkopuolisille tahoille. Lisäämällä tapahtumatiedot Museoliiton näyttelykalenteriin saat samalla näkyvyyttä myös muun muassa Tässä.fi- ja Cityn GO-GO-tapahtumakalentereissa.

Näyttelytiedot on nyt mahdollista päivittää myös englanniksi. Kieliversio Museoliiton näyttelykalenterista avataan alkuvuodesta 2011.

Näyttelytietojen päivitystyökalu löytyy osoitteesta www.museot.fi/nayttelykalenteri/login

Näyttelykalenteri on Suomen museoliiton jäsenpalvelu ja avoin kaikille jäsenmuseoille. Uudet käyttäjätunnukset ja kadonneet salasanat saat Museoliiton tiedottaja Janne Saavalaiselta, p. (09) 5841 1721, janne.saavalainen@museoliitto.fi.