12.1.2017

Museoliitto mukana Vuosisadan Kulttuurigaalassa 18.10.2017

Vuosisadan Kulttuurigaala juhlistaa Suomen laajaa kulttuuritarjontaa. Gaalassa palkitaan ja huomioidaan suomalaisia taiteilijoita, artisteja, kulttuurin tekijöitä sekä tapahtumia.

Turun Logomossa järjestettävä Vuosisadan Kulttuurigaala on ainutkertainen tilaisuus, joka kokoaa kaikki kulttuurialat yhteen yhteiseen juhlaan Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden kunniaksi. Gaalassa esiintyy maamme eturivin artisteja eri kulttuurin aloilta, ja tapahtumaa voi seurata suorana lähetyksenä Yleltä.

Suomen museoliitto on yksi gaalan yhteistyökumppaneista. Juhlavuoden kunniaksi gaalassa palkitaan Vuosisadan Museo, jonka pääsevät valitsemaan Museoliiton jäsenmuseot.

Vuosisadan Kulttuurigaalan tuottavat yhteistyössä Turun kaupunki, Veikkaus, Yleisradio ja Life Style Invest.

18.10.2017 Vuosisadan Kulttuurigaala, Turku, Logomo

www.kulttuurigaala.fi