Museoliitto

5.1.2010

Suomen museoliiton jäsenkysely 2010

Hyvät Suomen museoliitton jäsenet

Kuntien taloustilanne on heikoin moneen aikaan, eivätkä tulevaisuuden ennusteetkaan lupaa suuria parannuksia. Joudumme elämään jatkuvan muutoksen aikaa toimintatapojamme arvioiden ja uudenlaisia toimintamalleja etsien.

Kehittääkseen Museoliiton toimintaa, haluaa Museoliiton hallitus kartoittaa jäsenten kokemuksia ja odotuksia liiton toiminnasta. Oheisena on kyselylomake, jonka toivomme teidän täyttävän verkosssa tai jos se ei ole mahdollista palauttavan täytetyn lomakkeen postitse. Toivoisimme, että keskustelisitte vastauksista henkilökuntanne kanssa, jotta palaute olisi mahdollisimman kattava.

Ymmärrän, että saatte runsaasti erilaisia kyselyitä ja niiden vastaamiseen kuluu aikaa ja päänvaivaa, mutta meille on tärkeää, että voisimme avulanne arvioida sitä, teemmekö vähäisillä resursseilamme oikeita asioita jäsenmuseoittemme hyväksi. Kyselylomake on osoitteessa http://www.webropol.com/P.aspx?id=387120&cid=60073623

Parhain terveisin Anja-Tuulikki Huovinen

Lisätietoja: eeva-liisa.taivassalo@museoliitto.fi.
puh. 09 5841 1726.

Jäsenkysely on päättynyt kiitos vastauksista.

Voisit olla myös kiinnostunut näistä