17.1.2014

Taloudellinen vaikuttavuus -tutkimus saatavilla myös painettuna

Museoiden positiiviset talousvaikutukset ovat saaneet kiitettävän paljon huomiota Vaasan yliopiston tutkimuksen ansiosta. Tutkimusraportteja saa nyt myös laadukkaasti painettuina 63-sivuisina paperiversioina.

Suomen museoliitto on sopinut Vaasan yliopiston kanssa, että jäsenmuseot voivat tilata Museoliiton kautta paperiversioita Museoiden taloudellinen vaikuttavuus -tutkimuksesta edulliseen hintaan.

Painettuja tutkimusraportteja voi jakaa esimerkiksi kunnallispäättäjille, median edustajille ja alueella toimiville matkailu- ja ravintola-alan yrityksille.

Tilaushinnat:

10 kpl = 70e (sis alv.) + postituskulut (7e kpl)
50 kpl = 335e (sis alv.) + postituskulut (6,7e kpl)
100 kpl = 650e (sis alv.) + postituskulut (6,5e kpl)

Postituskulut (noin):
10 kpl = 12,5e
20 kpl = 13e
40 kpl = 13,5e
50 kpl = 14e
100 kpl = 22e

Ilmoittakaa tilaamanne kappalemäärä Helena Piipposelle sähköpostitse (etunimi.sukunimi@museoliitto.fi) helmikuun 5. päivään mennessä. Muistakaa liittää viestiin myös osoite, johon haluatte tutkimukset postitettavan.

Selaa tutkimusta näppäränä näköisversiona!