17.6.2014

Tervetuloa ostoksille Museoliiton uudistettuun verkkokauppaan!

Museoliiton myyntituotteiden verkkokauppa on uudistunut. Osa tuotteista on myös saanut uuden, edullisemman hinnan.

Suomen museoliiton verkkokaupasta voit hankkia Museoliiton julkaisemat teokset. Julkaisut ovat ryhmitelty aiheittain historiasta yleisötyöhön. Verkkokaupasta voit ostaa myös I love Museums -tuotteita myyntiin museokauppoihin tai omaan käyttöön. T-paidat ovat yhtenäinen asu esimerkiksi kesätyöntekijöille ja sadeviittapalloja kannattaa ottaa myyntiin kesätapahtumiin, joissa sadekuuro voi yllättää koska tahansa.

Olemme alentaneet muutamien tuotteiden hintoja ja ne on merkitty kuinkin tuotteen kohdalle Alennettu hinta! -merkinnällä.

Tilaukset toimitetaan postitse viikon sisällä tilauksesta. Tilauksiin lisätään toimituskuluina 5,00 euroa ja postimaksu painon mukaan. Suomen museoliitto ei ole alv-velvollinen.

Verkkokauppaan

Lisätietoja: yhteistyökoordinaattori Helena Piipponen, p. 0444 300 701, helena.piipponen(a)museoliitto.fi