9.9.2011

Vielä ehtii ilmoittautua Mennään museoon -viikolle!

Museoliitto järjestää syksyllä koululaisille ja opiskelijoille tarkoitetun Mennään museoon -teemaviikon. Ajankohta on edellisten vuosien mukaan lokakuun ensimmäinen kokonainen viikko 4.-7.10.2011.

Museoliitto toivoo mahdollisimman monen museon huomioivan teemaviikon syksyn ohjelmassaan. Viikon ohjelmaan voi kuulua esimerkiksi koululaisten ja opiskelijoiden ilmainen sisäänpääsy sekä erityisesti heille suunnattua ohjelmaa. Vinkkejä teemaviikon viettoon on kerätty osoitteeseen:

Mennään museoon! -viikon tarkoitus on tiivistää museoiden ja koulujen yhteistyötä sekä tuoda esiin museoita oppimisympäristönä. Museoliitto tiedottaa viikosta valtakunnallisesti, mutta toivomme museoiden käyttävän myös omia paikallisia tiedotuskanaviaan ja tiedottavan viikkoon liittyvästä ohjelmasta suoraan lähiseudun kouluille ja oppilaitoksille.

Tapahtumakalenteri kootaan osoitteeseen:

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
(suomeksi)
(på svenska)

Ilmoittautumisia otetaan vastaan tapahtuman alkuun asti. Otamme mielellään vastaan myös viikkoa koskevia ehdotuksia ja ideoita!

Lisätietoja: projektisuunnittelija Tuuli Rajavuori, p. 09 5841 1727, tuuli.rajavuori(a)museoliitto.fi