Museoliitto

15.3.2017

Ajankohtaisia kuulumisia Museoliiton kokoelmapalvelusta

MuseumPlus RIA -kokoelmahallintajärjestelmän hyväksymisvaihe päättyy maaliskuun puolenvälin jälkeen. Hyväksymisvaiheen jälkeen Suomen museoliitto ja zetcom ltd solmivat MuseumPlus RIA -kokoelmahallintajärjestelmän tuki- ja ylläpitosopimuksen. Suomen museoliitto käy vielä tähän sopimukseen liittyen viimeisiä neuvotteluja zetcom ltd:n kanssa eräistä sopimusta koskevista tarkemmista yksityiskohdista.

Hyväksymisvaiheen päätyttyä Suomen museoliitto solmii myös kokoelmahallintapalvelun asiakassopimukset. Nämä asiakasmuseoiden kanssa tehtävät sopimukset allekirjoitetaan tuki- ja ylläpitosopimuksen solmimisen jälkeen.

Muuta ajankohtaista

Viime kuukauden aikana Museoliiton koulutus- ja kehittämistiimin työntekijät ovat käyneet pyynnöstä eri museoissa esittelemässä uutta kokoelmahallintajärjestelmää. Voitte halutessanne pyytää meidät myös teidän museoonne esittelemään uutta järjestelmää henkilökohtaisesti. Yhteydenotot mahdollisen järjestelmäesittelyn tiimoilta voitte osoittaa suoraan suunnittelija Sampsa Heinoselle (sampsa.heinonen(a)museoliitto.fi, puh. 044-976 2404).

Voisit olla myös kiinnostunut näistä