21.3.2016

Ilmoitustilaa tarjolla Museo-lehden näyttelyliitteisiin

Museo-lehden yleisönumeroissa MuseoKesä ja MuseoTalvi julkaistaan näyttelyliitteet, joihin kutsumme museoita ilmoittamaan näyttelyistään ja tapahtumistaan.

MuseoKesä-lehti ilmestyy 20.5. teemanaan luonto ja museoiden kesänäyttelyt. MuseoTalvi-lehden teemana on pyhyys ja museoiden talvinäyttelyt. Lehti ilmestyy 25.11. Molemmat lehdet julkaistaan myös selattavina verkkojulkaisuina.

Miksi ilmoitus Museo-lehden Näyttelyliitteeseen?
Museo-lehden näyttelyliite on kävijöille tärkeä tietolähde museoiden näyttelytarjonnasta. Saamamme palautteen mukaan Museo-lehden yleisönumeroita MuseoKesä ja MuseoTalvi odotetaan ja niitä luetaan aktiivisesti. Näyttelyliite on mukana lomamatkoilla autoissa, ja selattavaa verkkojulkaisua on näppärä lukea älypuhelimesta.

Kaikkien aikojen Museokortti on pian 1-vuotias. Sitä on myyty 10 kuukaudessa 50 000 kpl eikä myynnille näy loppua. Kiinnostus museoita ja museokorttia kohtaan on lisääntynyt hurjasti sekä suuren yleisön että median taholta. Museokortin ostavat asiakkaat ovat varmuudella kiinnostuneita museoista ja niiden näyttelyistä. Museoiden kanta-asiakkaita ja uusia museokävijöitä kannattaa odottaa käymään omassa museossa ja myös muissa museoissa, sillä museokäyntien lisääntyminen on kaikkien etu.

Museo-lehden yleisönumeroilla tavoitat potentiaalisimmat kävijät
MuseoKesä-lehden painos on 15 000-20 000 kpl ja MuseoTalvi-lehden 6 000-8 000 kpl. Molemmat lehdet jaetaan ilmaiseksi kävijöille niissä museoissa, jotka varaavat ilmoitustilaa lehdistä. Tämän mahdollistamiseksi ilmoitustilaa varanneet saavat MuseoKesä- ja MuseoTalvi-lehtiä omaan käyttöönsä toiveista riippuen 50-1 000 kpl veloituksetta.

Ilmoituksenne Museo-lehden yleisönumeroissa tavoittaa museoiden kanta-asiakkaat ja toimii myös uusien asiakkaiden kiinnostuksen herättäjänä sekä museoissa, museot.fi- ja museoliitto.fi-nettisivuilla että sosiaalisessa mediassa.

Ilmoitustilaa molemmista lehdistä voi varata nettisivuiltamme tulostettavalla varauslomakkeella, josta löytyvät ilmoituskoot ja -hinnat. Lomakkeen löydät täältä.

Tulosta, täytä ja palauta tai skannaa lomake 15.4.2016 mennessä Suomen museoliittoon, osoitteeseen Annankatu 16 B 50, 00120 Helsinki
tai sähköpostilla museoliitto@museoliitto.fi

Lisätietoja: yhteistyökoordinaattori Helena Piipponen puh. 0444 300 701 helena.piipponen@museoliitto.fi