12.1.2022

Tule keskustelemaan museoalan ajankohtaisista teemoista etäaamukahville 27.1.2022

Mitä museoille kuuluu? Tule etäaamukahville tutustumaan Museoliiton uuteen toimitusjohtajaan Petra Havuun ja vaihtamaan kuulumisia museoalan ajankohtaisista asioista. Vuoden ensimmäinen etäaamukahvitilaisuus järjestetään torstaina 27.1.2022 klo 9-10.

Vuosi käynnistyy jälleen poikkeusolosuhteissa ja koronatilanne vaihtelee. Miten se vaikuttaa museoiden toimintaan? Haluaisimme kuulla ajankohtaisen tilannepäivityksen jäsenmuseoista. Miltä alkava vuosi vaikuttaa ja mitä te toivoisitte Museoliitolta?

Tule keskustelemaan Museoliiton henkilökunnan kanssa ja kertomaan kokemuksiasi omalta paikkakunnaltasi. Tilaisuuden aluksi äskettäin aloittanut Museoliiton toimitusjohtaja Petra Havu esittäytyy. Lisäksi mukana on myös muita Museoliiton työntekijöitä. Voit halutessasi lähettää etukäteen toiveita etäaamukahvin sisällöstä osoitteeseen: tuuli.rajavuori@museoliitto.fi. Voit myös ehdottaa aiheita tulevien etäaamukahvien aiheiksi.

Aamukahville ei ole erillistä ilmoittautumista. Laita merkintä kalenteriin ja tule mukaan!

Osallistumiseen ei tarvita muuta kuin kirjautuminen Zoom-huoneeseen oikeaan aikaan. Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille Museoliiton jäsenmuseoissa työskenteleville. Aiemmin vastaavia etäkahvihetkiä on järjestetty muun muassa museoiden viestintään, edunvalvontaan, työsuojeluun, museokauppoihin ja museoiden vapaaehtoisiin liittyen.

Linkki Zoom-huoneeseen:

Meeting ID: 858 4872 5586