19.11.2015

Vuoden 2016 MuseumNext-konferenssi järjestetään Dublinissa 18.-20.4.2016

MuseumNext on kattava eurooppalainen konferenssi, joka tarjoaa museoammattilaisille tilaisuuden tutustua museoiden tulevaisuuteen. Konferenssi järjestetään nyt kahdeksannen kerran, ja tällä kertaa paikkana on Dublin.

Kolmipäiväisen konferenssin ensimmäinen päivä on vapaamuotoinen, ja tapahtumat sijoittuvat ympäri Dublinin keskustaa. Luvassa on muun muassa erilaisia työpajoja, verkostoitumistapahtumia ja museoesittelyjä. Kahtena seuraavana päivänä tapahtumapaikkana on Mansion House, jossa kuullaan esitelmiä muun muassa museotoiminnan rahoituksesta ja yleisötyöstä.

Tapahtumaan etsitään parhaillaan puhujia, ja ilmoittautumisohjeet ja puheenvuorojen toivotut aihepiirit löytyvät täältä. Hakemusten viimeinen jättöpäivä on 27.11.2015.

Tapahtuman liput tulevat myyntiin myöhemmin.

Lisätietoja: www.museumnext.com