Skip to content

Museoliitto

12.6.2014

Museot innostuivat saksalaiskaupan kampanjasta: vastauksena grillaava museomaisteri

Kuvitteellinen Airo- ja äyskärimuseo on merkittävässä roolissa saksalaisen kauppaketjun Grillimaisteri-kampanjassa.

’Tälläinen huomio on inspiroivaa’, toteaa Suomen museoliiton viestintäpäällikkö Seppo Honkanen.

Kauppaketju houkuttelee lomailijoita grillaamaan, joten Museoliitto lähetti maisterin perehtymään aiheeseen. Kertyneiden videotallenteiden perusteella vaikuttaa siltä, että grillaaminen on yllättävän haastava toimitus.

Kannattaakin kysyä itseltään, miksi grillata, kun voi mennä museokahvilaan. Sieltä saa esimerkiksi tuoretta pullaa.

’Grillaamista ei silti kannata kokonaan unohtaa. Myös mustuneet makkarat kuuluvat Suomen kesään’, Honkanen sanoo.

Grillaava museomaisteri -video:
https://www.youtube.com/watch?v=H0MG-Ip_vJ0&feature=youtu.be

Innoittajana toiminut Airo- ja äyskärimuseo -kampanja:
https://www.youtube.com/watch?v=JxkpKy5AHIM


LISÄTIETOJA:
Seppo Honkanen
viestintäpäällikkö
040 833 9059
etunimi.sukunimi@museoliitto.fi

Voisit olla myös kiinnostunut näistä