MUSEO-LEHTI

Tarjous Museokortin omistajille

Museokortin omistajana saat MUSEO-lehden kotiin kannettuna neljä kertaa vuodessa tarjoushintaan kestotilaus 29 € (norm. 34 €) tai määräaikaistilaus 34 € (norm. 38 €).

Lisäetu:

• Museokortin omistajana saat kaupan päälle Museo-lehden aiemman ilmestyneen numeron.

Museokorttiedun saat syöttämällä tarjouskoodin MK2021 tilauslomakkeelle.

Tilaus alkaa seuraavasta ilmestyvästä numerosta. Tarjous koskee uusia tilauksia.
Tarjous on voimassa 31.12.2021 asti.

Museoalan johtava lehti, joka pureutuu ajankohtaisiin ilmiöihin ja näyttelyihin pintaa syvemmältä.

MUSEO-lehden teemat ja ilmestyminen vuonna 2021

MUSEO 1, 26.2. kevät, teema: hyvinvointi
Lehdessä tutustutaan näyttelyihin, työpajoihin, hankkeisiin ja kampanjoihin, jotka lisäävät henkistä ja fyysistä hyvää oloa.

MUSEO 2, 21.5. kesä, teema: koti
Kotimuseot ovat kesäretkien suosikkikohteita. Lehdessä tuodaan esiin sekä maalla että kaupungeissa sijaitsevia museoita, joissa voi kokea, miten ennen elettiin.

MUSEO 3, 17.9. syksy, teema: kirjallisuus

Kirjallisuus-teemanumero kertoo kirjailijoille omistetuista museoista, kirjallisuudesta aiheensa saaneista museoista ja kirjailijoista, joille museot ovat tärkeitä.

MUSEO 4, 3.12. talvi, teema: maailmalla

Kansainvälisyys on olennainen osa museotoimintaa. Yhteistyötä tehdään ulkomaisten kollegojen kanssa ja näyttelyt kiertävät maasta toiseen.

TILAA NYT

Museo-lehti kotiin kannettuna neljä kertaa vuodessa tarjoushintaan + aiemmin ilmestynyt Museo-lehti vuodelta 2021! Muista tarjouskoodi MK2021.

TILAAJA

Tilaajan nimi *

Lähiosoite *

Postinumero ja -toimipaikka *

Puhelin ja/tai sähköpostiosoite *

LASKUTUSTIEDOT

Laskutustapa *

Laskutusosoite (jos eri kuin tilaaja):

LEHDEN SAAJA

Lehden saajan nimi (jos eri kuin tilaaja)

Lehden saajan lähiosoite (jos eri kuin tilaaja)

Lehden saajan postinumero ja -toimipaikka (jos eri kuin tilaaja)

Lehden saajan sähköpostiosoite (jos eri kuin tilaaja)

Osoitetietojen käyttö suoramarkkinoinnissa:

Kestotilaus jatkuu ensimmäisen tilausjakson jälkeen automaattisesti voimassa olevaan kestotilaushintaan. Tilauksen voi irtisanoa joko laskutuskauden loppuun tai välittömästi ottamalla yhteyttä joko puhelimitse 044 4300 701 tai sähköpostitse museoliitto@museoliitto.fi. Mikäli lehtitilaus irtisanotaan kesken tilauskauden, veloitetaan vastaanotettujen lehtien irtonumerohinta. Tilauslaskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.

Tilaukset, osoitteenmuutokset ja peruutukset tulevat voimaan 2-4 viikon kuluessa ilmoituksen saapumisesta. Ulkomaan tilauksiin tulee 15 € postituskulut.

* pakollinen kenttä